Kiten in Nederland

28 december 2013

op 11 januari 2014

Geen Kitemas dit jaar voor onsšŸ˜¦ Vorig jaar was het top met kerst. Ik kreeg de sliding transition toen goed onder de kniešŸ™‚ Hoewel het eerste kerstdag wel goed waaide, waren er daar de feestelijke verplichtingen. Tweede kerstdag? Geen wind dit jaar. Had het uitgemaakt? Nee waarschijnlijk niet. Ik had een flinke tik van de buikgriep gehad. Voelde me nog steeds niet top en de misselijkheid was helaas nog steeds niet weg.

Pas vandaag, zaterdag 28 december, had ik de moed om het water op te stappen. We bleven lekker op onze homespot Katwijk. En hoewel de wind ons iets teleurstelde, was het even lekker varen. Jammer dat ik het na 15 minuten moest opgeven wegens gebrek aan stamina en bibberbenen. Toch was het lekker om er weer even uit te zijn. Wind in de haren en zoutwater in de bek. Een goede herstelsessiešŸ™‚


Geef een reactie

