Kiten in Nederland

Zondag 31 maart 2013

op 7 april 2013

Het is Pasen! En het sneeuwt, joepie, ik krijg er echt een lente gevoel van😦 Zouden we de topsessie van gisteren vandaag kunnen overtreffen? In ieder geval moesten we toch even langs Eurofun om Jer zijn nieuwe quiver te regelen. De Park ontgroeid dus tijd om over te stappen op de Naish Torch, voor nog meer Airtime!

Sebas was al op Autostrand, maar blijkbaar was er niet veel te beleven op een enkele sneeuwvlok na. Toen wij er aan kwamen lopen, kwam het windje opzetten. Ha! Weer goed getimed. Hup snel het water op. Het was wel koud hoor zonder zonnetje. En de eerste paar rakjes waren niet best. Een ijsje halen in Rockanje werd het en terugploeteren over het zeer glibberige strand. Blijkbaar hadden de algen massaal besloten het loodje te leggen. Ik had geen board of water nodig. Ik kon zo met de voeten over de slik heen glijden.

Van Sebas en Jer heb ik niet veel meegekregen. Die bleven goed op de hoogte. En ik had het erg druk met mijzelf om door die blubberbende terug te komen. Maar eenmaal terug en de 15M een beetje op de depower, ging het prima. Heerlijk vlak water tussen de boeien en ik bleef prima bij de heren in de buurt. Pff ik kan het nog.

Het ging zo lekker dat ik maar een sprongetje uitgooide. Zo ff uit de losse pols. Nee ik kwam niet mega hoog, maar ik begin in ieder geval los te komen van het water🙂 Ik kreeg het koud. Bibber bibber, helaas, dat betekent met dit weer onmiddelijk stoppen. Het was inmiddels ook zo’n 18:00. Mooie tijd om in te pakken. En gelukkig warm omkleden bij Oostvoorne aan zee.

Beetje moe mooi he

Oostvoorne, 10-16 knp N-NNO, 3 graden en zwaar bewolkt met sneeuwvlokjes


Geef een reactie

