Kiten in Nederland

Zondag 17 maart 2013

op 31 maart 2013

Ja dat van gisteren smaakte wel naar meer meer meer meer. Dus ook vandaag op pad. De wind? … mwa, rond 15 knopen Zuid. Grote maten weer. Dat komt mooi uit. Misschien “The maden voyage” voor de Naish X4 18M van Jer?

Het weer was beter dan gisteren, de wind dus een stuk minder. Aangekomen op Rock, was Sebas al lekker aan het knallen met zijn 14M en big board. Die was goed bezig. Ik heb er zin an. Gauw omkleden en de Switch Element 15M oppompen.

Jer ging eerst een rondje met zijn 14M. Maar hij was al snel terug… voor de 18M. Ondertussen had ik mijn eerste rak er op zitten. Even dacht ik niet genoeg had, maar de tweede rak vloog ik upwind en bleef daar. Gewoon even lekker chill cruisen. Het water was toch veel te koud om in te vallen. Dus geen fratsen vandaag.

Toen ik moe was ging ik even kijken hoe het met Jer zijn antieke lichtweerwapen ging. De honden op het strand vonden het in ieder geval erg interessant al dat gekite. Eerst werd Jer aangevallen en daarna Sebas ook nog even. Het is wat :~

Rockanje, 12 tot 18 knopen ZZO, wolken met een zonnetje dat af en toe naar ons glimlachde.


2 responses to “Zondag 17 maart 2013

  1. Michel Ferket zegt:

    dojodelft ?, bij welke welke bond is die aangesloten ? Zelf ben ik bij de CABN.

Geef een reactie

