Kiten in Nederland

Zondag 3 februari 2013

op 5 februari 2013

Oooow dit weekend is net een minivakantie! Alweer wind… dus alweer kiten. Hoewel het er minder zonnig aan toeging dan gisteren. Het was maar een grijze bedoening. Maar ja dat houdt ons niet tegen.

Op Oostvoorne aangekomen leek het een stuk kouder dan gisteren. De zon deed niet mee en dat scheelt als een slok op een borrel in de winter. Het was wederom laagwater bij aankomst. Het water spiegeltje vlak. Jer ging er lekker oplos met de 8M. En Sebas ook. Ik twijfelde of ik wel zou gaan met mijn 9M. Het kon wel. Mijn liesblessure was gisteren weer lekker gaan irriteren. Ik kon maar niet beslissen wat verstandig was. De wind was mooi op het water, veel stabieler dan gisteren, dat dan weer wel. Maar het was een eind lopen naar het water. A work-out in it’s own om bij de vloedlijn te komen. In dit geval; eblijn.

Dus ik besloot maar wat plaatjes te schieten van Jer en Sebas. Helaas was dat van korte duur. De batterij was leeg van de “gaprofessioneel” en ook in de “komupaku” zat niet veel sap meer. Mfff. Das jammer. Jer hield het na 2 uurtjes toch ook wel voor gezien. Hij was zichtbaar vermoeid van al dat heen en weer springen. En die nieuwe trick, de kiteloop bal-slam, … ja die gaat je ook niet in je kouwe kleren zitten. Toen het ging regenen waren we er klaar mee. Hup gauw naar huis.

Het wordt tijd voor een 7M.

Oostvoorne, 20-30 N-WNW, 3 graden, bewolkt met later regen


Geef een reactie

