Kiten in Nederland

Maandag 27 augustus

op 4 september 2012

Vandaag geen wind😦 Nah gelukkig maar, na het weekend hebben we wel een chilldag verdiend. Rustig even ontbijten met croissants van de camping. Daarna de kitespullen schoonmaken. Maar ook vooral alles weer zandvrij. Wel nodig na zo’n weekendje zandstralen op de Playa.

‘S middags even naar Eurofun. Nieuw depowerkoord kopen! De Sluf ff checken. Ja die ligt er mooi bij hoor. Vool hoop keken we naar een gast die het daar met een 12M ging proberen. Kansloze poging.

Dan maar weer terug naar Oostvoorne voor boodschappen. Terug op de camping leek de wind wel aan te zijn gegaan. Dus in het zomerpak en met de grote vliegers een wandelingetje naar de tweede slag. Slechts 0,7 kilometer vanaf de camping. Jer kon varen en kreeg zelfs wat “big air”.

Ik heb 2 pogingen gedaan met mijn 11M, maar dat ging hem niet worden. Dus ik heb lekker in het zonnetje gelegen. Goed uit de wind achter mijn kite. Dit was prima zo. Ik was toch kapot van het weekend. Het was hard werken geweest.

Terug op de camping even een fatsoenlijke maaltijd gemaakt. Blote billen in het gras met karbonaaatjes!

 


Geef een reactie

