Kiten in Nederland

Woensdag 11 juli

op 19 augustus 2012

Vandaag weer goede wind in het verschiet. Dus een halve dag vrij genomen. Jer ook, maar die was blijkbaar nog een beetje brak van de sessie van gisteravond. Dus ik ging varen en Jer ging kijken. En foto’s maken. Ik kon vandaag voor het eerst echt heen en weer varen. En ook hoogte houden ging redelijk. Ik was positief verrast over mijn prestaties. Ik had eigenlijk gedacht dat het wel weer een flink aantal sessies zou kosten voordat ik aan mijn nieuwe kiteomgeving gewend zou zijn.

Facts:

Locatie: Katwijk aan zee

Wind: 18-22 knp ZW


Geef een reactie

