Kiten in Nederland

Kitevakantie in Nederland? Zaterdag 30 juni

op 19 augustus 2012

Weer thuis. Lekker slapen in je eigen bedje. ‘S ochtends wakker worden en koffie uit de Senseo. Ff de windvoorspelling checken. En de windmeter van Airtime.

http://www.windmeting.nl

Het was nog niet wat. Dus het was tijd om de vakantiespullen op te ruimen, wassen en boodschappen doen. Ineens nam Jer de benen. Met de 14m op zijn rug op naar het strand. Ik wilde ook wel, maar ik was nog geen  lid van de surfclub. Zonder lidmaatschap en shirtje mag je niet kiten op Katwijk. Toch ook maar mijn spullen gepakt en op naar het strand. Daar zag ik dat Jer al lekker het gras aan het maaien was. Bij aankomst moest ik meteen mijn board bij hem inleveren. Het was net niet genoeg om goed weg te komen op de Shinn. Mijn boardje is de beste bij weinig wind🙂

Ik liep naar clubkeet om me aan te melden als lid. Ja dit moest dan via de e-mail. Wel mocht ik een daglidshirtje pakken, maar goed… als Jer al moeite heeft met de 14m, dan hoef ik het eigenlijk geeneens te proberen met mijn 12m😦

Ik plofte op het strand met mijn spullen. Heerlijk in het zonnetje. Kijken naar Jer. Langzaam ging de wind weer uit.

 

Facts:

Locatie: Katwijk aan zee

Temperatuur: 20 C

Wind: 14-18 knp ZW

Vlieger: Naish Park 2011 14m

Board: Shinn en Blankforce

 


Geef een reactie

